Den 13

Forfatter: Maria Hirse


Kort referat:
Den 13. er Maria Hirses fødselsdato - og datoen, hvor hun forsøgte at begå selvmord.
Hvert fjerde danske skolebarn har været udsat for mobning, og hvert femte danske barn eller ung under 16 år har på et tidspunkt overvejet at begå selvmord - især mange piger forsøger at begå selvmord på grund af lavt selvværd.
Maria Hirse har prøvet begge dele. Dette er hendes personlige historie om mobning og selvmordstanker. Men det er også en beretning om at komme ud på den anden side med styrke og livsmod.

Kommentar:
I dag er jeg så blevet færdig med Maria Hirses "Den 13.".
En utrolig rørende bog og jeg synes helt klart den er værd at læse - for alle!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag